|
|
|
|---|---|
|
Hejsan Jag såg en länk till fina BMW-bilder här någonstans men nu hittar jag den inte igen....... | |
|
Länk Här hittar du en hel del bilder, både under medlemmar och träffar. Mvh. Micke Olsson |
|
|
Tack Ett förtydligande bara,jag menade typ "reklambilder" |
|
|
Ok, sorry. Mvh. Micke Olsson |
|
|
Länk har några sjyssta bilder! Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
|
Nån som har tips på sida med högupplösta bmw-bilder? Har svårt att få upplösningen att räcka till skrivbordsbilder i datorn... :) |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
webshots.com 700t bilbilder i 800/600 gratis även programvara till skärmsläckaren som du laddar ned. Du behöver bara registrera dig för ett lösenord. Vill du ha högre upplösning, så har dom numera infört nån typ av betalning ?? men det är inte nödvändigt funkar utmärkt med 800/600 Har skärmsläckaren på alla datorer funkat utmärkt i 3 år. MVH Hasso Länk |
|
Ja bilder fanns där ju, men det är upplösningen som är det stora problemet. Som alltid. Med 800x600 kommer man inte långt, skulle vara om man provar betalningsvarianten då. De som finns här på bmwpower i filarkivet med 1024x768 räcker inte heller. Kör 1600x1200 på 21" skärm... |
|
|
Kentsamuel: har samma problem....kör 1600x1200 på 17" och det är i princip omöjligt att hitta snygga bakgrundsbilder med så stor upplösning! Har en bild på en 750 -E32 (pressbild) som ligger på 3000x2000 eller något sådant. Skickar över den när jag kommit hem, om du vill. Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
|
nofx16, Det enda roliga man kan göra åt det är att ta snygga egna bilder med digitalkameran :) Det funkar. Maila gärna bilden, den ska få pryda datorn på jobbet ett tag. samuel@snowracer.net Tack! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.