|
|
|
|---|---|
|
Hej, körde bilen på motorväg och helt plötsligt började lysa alla varningslampor och sen dessn bilen vill inte starta. Startmotor funkar. Misstänker att ews cas modul tappade sync då vid felsökningen kom fram något nyckel fel. Undrar om någon råkat ut för liknande och vet vad som gick? tacksam för svar. MVH Zolle | |
|
Hej och välkommen, Zolle! En liten kommentar, först: du är ny på forumet, har två profilbilar men frågar på en tredje, som du inte ens anger årsmodell för. Den uppgiften, plus många andra om bilen och dess historik, är viktiga att veta för dem som kanske kan hjälpa. När jag googlar "e65 dash christmas tree" får jag upp rätt många träffar som pekar ut generator och batteri. Rent spontant håller jag med. Hade själv en gång ett liknande scenario på en Saab. Ett exempel: Länk Kan du kolla felkoder och/eller berätta mer? /Lennart |
|
| För att förtydliga; startmotorn går runt snabbt och fint precis som den ska, men den vill inte tända? | |
|
Startspärr brukar inte komma under färd. Exakt vilken/vilka felkod har du efter du raderat alla och gjort ett startförsök? Mvh Ola Min webshop: Länk Mina bilar: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.