|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som har erfarenhet av Kamux Bil AB, Törs man köpa bil av dom. Dom har en 320i xdrive M-Sport Som jag är sugen på 2019 års modell och gått 6600mil. Rikligt utrustad och ligger bra i pris. Har hört lite olika rykten om dom. MVH Björn | |
| Det är en finsk väldigt stor kedja i grunden. Skulle säga att de är så seriösa som begagnathandlare kan vara och ändå gå runt. Med det sagt så skulle jag inte köpa en bil osett av dem - alla bilar är inte i toppskick. De köper in i princip allt de får tag på. | |
|
Tänker inte köpa bil osedd. Åker till Sundsvall och kollar bilen. Något speciellt jag ska kolla på. 2019 bmw 320i touring xdrive och gått 6600mil. MVH Björn |
|
|
Jag har handlat min volvo därifrån, Helsingborg. Gick bra, men man måste kolla bilen som vanligt. Kamux är MRF-anslutna, vilket betyder att de alltid följer ARN- beslut - alltid något. |
|
|
Ok, låter bra |
|
|
Har gjort en hel del affärer med Kamux och de är seriösa. Börsnoterade i Finland och har vuxit väldigt mycket de senaste åren. |
|
|
Hej! Jag köpte min bil på kamvux i Sundsvall, den stod i helsingfors så dom körde upp den på Trailer. Jag har inte haft några problem vare sigmed bilen eller med Kamvux i Sundsvall. |
|
|
Tack för era svar. Låter mycket bra |
|
|
Har nu bytt in en bil Bmw 320i 2019 xdrive M-sport hos Kamux Linköping. Är väldigt nöjd MVH Björn |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.