|
|
|
|---|---|
|
Tjena. Ny här. Första tråden. Precis haft bilen på verkstad och bytt huvlås och ett par vajrar. Verkstan plockade ner fronten för att komma åt. När jag hämtade bilen så blev jag upplyst att ena halvljuset var rosa och var på g att ge upp. Hade jag haft infon innan så hade jag bett dom byta lampor medans fronten var nere. Lite 2 flugor i en smäll. Då jag är relativt ny E65 ägare så undrar jag om ni har flera exempel på saker som jag kan byta medans jag rivit bilen så att säga. PS. Har någon av er lagat en Logic 7 AMP i Sverige får ni gärna tipsa, söker med ljus och lykta och hittat ett gäng på Ebay. (Tysk, Cali, UK). Dock ingen Svensk. DM gärna. Frågar er om jag kör fast. Söker på egen hand så mycket jag kan. | |
|
Denna firma i Rumänien har jag använt för e60, Länk och de reparerar det mesta. Men, de skriver så här om din förstärkare "We are sorry, but we do not repair Logic 7 amplifiers from the 7-Series E65 and E66 BMW models. These are very different modules and are rarely fully repairable, unfortunately." |
|
|
Tack för svar. Hur ser historiken ut med de här förstärkarna. Dom verkar inte helt lätta att få tag i. Speciellt i Sverige. Såg nån på Bimmerfest som lämnat till någon Radio och Tv reparatör med lyckat resultat. Jag tänkte kontakta en sån och kolla mig för lite. Hade varit fint att få tag i en via bildelsbasen eller liknande. Betyder förvisso inte att den är hel. E-Bay har en del men här skulle jag vilja höra från någon som verkligen köpt där. Frågar er om jag kör fast. Söker på egen hand så mycket jag kan. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.