|
|
|
|---|---|
|
tjennare jag får ibland en varning på datorn LIC PLATE LIGHT FAILURE VAD I H..VETE BETYDER DETTA ??? | |
|
Nummerskyltsbelysningen troligen ur funktion! Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
|
ja det trodde jag oxå *L* kollade runt ... trodde oxå att det skulle vara nummerskylts belysningen men icke san icke den lös som om det inte hade hänt någonting så jag frågar igen ??? va i h..vete är det som strular |
|
|
Kan det inte vara så att givaren spökar då? Ett jordfel kanske? "www.hejbilist.nu/jordfel.htm" finns en kort beskrivning på hur man fixar det. =) hehe /Jimmy |
|
|
99%.... Givarfel. Mvh Anders S. |
|
Deliq |
Kan vara en dålig kontakt/lödning i LKM-modulen i säkringslådan. M V H // Deliq ______________________________ Nu med bilder: Länk Länk *** Var glad så länge du lever - sen är det försent *** |
|
Troligen fel i LKM-modulen, ett vanligt fel, om den är tillverkad före vecka 15 93 skall den bytas enl. BMW. Många här på forumet sägar att om man kopplar ur motorerna som styr halvljusinställningen försvinner felindikeringen. Har du en ratt för halvljusinställning? mvh BLJ |
|
|
Vart sitter motorerna som styr halvljusinställningen. Eller vad kostar det ungefär att byta LKM-modulen. Har även börjat att klaga på Tail light nu, började när första snön kom. Mvh Robert |
|
|
Kolla inlägget Varför tänds "kennzeichenlicht"? Där hittar du en del matnytigt. mvh BLJ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.