AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
1.143

Var köper ni reservdelar till era E65:or?

Ra
702
Rallyfinnen
740 -94
750 -07
HAr köpt mycket på Autodoc till min andra BMW, men när man söker delar till E65 så verkar dom inte ha lagt någon energi allspå det sortimentet. Gillar annars att man akns söka på en del och få 'hela paletten' med olika pris/kvalitet. Vissa delar kan man kanske snåla på, men andra vill man ha riktigt bra kvalitet.

Naturligtvos finns BMW original, men oftast är delarna oskäligt dyra, och man hittar delar från samma tillverkare till mycket bättre pris.
Hoppas ni har bra tips!?
Fr
2.517
Fransosen
330Ci Cab M-pkt -03 (e46)
750Li -09 (f02)
Har du kollat på www.leebmann24.de? Bara originaldelar vad jag förstår men med ett bättre pris än svenska BMW som tar hutlöst för allt.

www.bandel-online.de är en annan tysk firma som verkar ha det mesta.

Har iofs inte kollat vad dom har till e65 för det var ett bra tag sedan jag sålde min.

Niklas

Fransosen
Ra
702
Rallyfinnen
740 -94
750 -07
Tack för tipsen! Tyvärr var det lite begränsat på båda dom, men jag konstaterade skruvat.se hade rätt bra sortiment till E65, där fanns allt jag behövde denna gång.

Kollade luftfilter och cupefilter på BMW, priserna var ju skrattretande höga.. däremot får dom leverera torkare, glykol och CHF11. Tycker originaltorkarna är bästa man kan få, och ändå inte svindyra.
Glöm inte:

Bmwautoparts.net

Vissa delar mkt billigare och auktoriserad BMW handlare
Ra
702
Rallyfinnen
740 -94
750 -07
Ok, tack för tipsen!
pe
6
perzy
525i sedan 2004 (E60) Automat
Autodoc vågar jag inte handla hos. Deras databas verkar vara totalt undermålig och hittar ofta fel delar. Har inte handlat BMW-delar där men andra märken. Vill bara varna. Billigt har det dock varit men man får vara extremt noggrann annars får man fel grejor.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.