AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
791

Utrustningstips E65, vilka tillval vill man ha? Finns olika skärmar?

Jag har börjat leta lite efter en E65 facelift och har lite frågor om utrustningen;

-Finns det något tillbehör man INTE får missa? Jag är egentligen inte så brydd, skinnklädsel har jag ringat in som krav liksom någon form av stolar med dynförlängning, och gärna värme.

-Finns det olika storlekar på skärmen på instrumentpanelen som på 5-serien, eller är den alltid fullstor?
BM
178
BMWägaren
BMW 530 2003
Angående stolarna tycker jag komfortstolarna är skönast, sett någon med sportstolar också.

Har en 740 facelift i mycket fint skick som kommer säljas under säljas nu i vår om det är av intresse?

Inga sportstolar från fabrik på E65/66. Standardstolar och komfortstolar. Komfortstolar var standard på 760i, option på övriga. Dessa hade sitsförlängning och kunde utökas med massage och ventilation.

En storlek på bildskärm, 8,8".
Ra
702
Rallyfinnen
740 -94
750 -07
För mig är adaptiva farthållaren en stort plus.
Tack för era svar!

Utrustning är ju alltid roligt, såklart, jag har tittat lite på att importera (mest för att jag gillar att resa) men en del E65 nere i Europa saknar skinnklädsel, det ser faktiskt lite konstigt ut.

BMWägaren; Det kan vara intressant, du kan väl berätta lite mer?
BM
178
BMWägaren
BMW 530 2003
Trädmannen skicka mig ett privat meddelande med ditt mobilnr om du vill ha bilder på bilen.

Det är en 2006 tillverkad 2005 med aktiv styrning, fjädring och krängningshämmare och den går tyst och fint. Aktivt baksäte med kyla både bak och fram. Utrustad med dubbla skärmar och väldigt fin i lacken och jag har inte sett minsta antydan till rost på den och svårt att tro att bilen är så gammal som den är. 22000 mil drygt och bra historik och fullservad på bmw fram tills för ett par år sedan.

Något strul med navigatorn och i bland knäpper det till i högtalarna vilket funkade bra förra året till ch håller på att felsöka det nu.

BMWägaren: Jag försökte få det att fungera med Powerpost men jag kunde inte förlänga mitt PRO-medlemskap eftersom Paypal inte fungerade (felet låg dock hos mig, inte Autopower)

Numret är noll sju noll åtta två sju sju nio nio ett
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.