|
|
|
|---|---|
| Länk | |
|
Ingen aning, känns spontant dyrt men det finns ju inte så många. Men det med tanke på den vad tror ni min 335 -11 n55 9000 mil M-sport e93 är värd? Genuin fråga. Körde 50 mil förra året, känns lite klent. |
|
|
Jag är partisk, men tycker 2-serien ger en markant modernare bil för samma pengar. |
|
|
Den låg på blocket 2015 för 290’, importerad 2014. Så den har alltså ökat i pris och är sju år äldre. Själv tycker jag det är ett svindyrt pris. |
|
|
Absolut! Men vad får man för kul runt 300? Typ inget |
|
Buspelle |
Den är utan tvekan dyr men utbudet begränsat, måttliga mil och en bra spec, så frågan man ska ställa sig är nog om man vill ha just en sådan här bil eller om man är ute efter en prisvärd bil i största allmänhet. Är svaret ja på första frågan kan det vara helt ok förutsatt ett gott skick. Är svaret ja på andra frågan ska man nog leta efter något annat. |
|
Jag letar efter: Manuell RWD Stor motor Låga mil Mint skick Runt 300 Finns inte så mycket :/ |
|
| Att en 10 år gammal bil importerad från Tyskland endast har gått 6700 mil är knappast trovärdigt. För ett antal år sedan hade jag en bekant som jobbade på bmw och han var hygglig och kollade upp importerade bilar jag var intresserad av att köpa. Det var inte en enda som hade oskruvad kilometermätare. Tyskar med motorstarka bilar har dom som bruksbilar och kör många mil på ett år. | |
| Att alla 335or skulle varit pendlarbilar är bara dumheter | |
|
Blixten: Så utan att veta något om bilen drar du den slutsatsen? Jag har fått utdrag från BMW med nyckelavläsningar och allt verkar stämma helt korrekt. |
|
|
Har du fått besked av bmw om hur långt den gått i Tyskland före den kom till Sverige också? Löwet, alla bilar är naturligvis inte pendlarbilar men en större andel av dem vill jag påstå. Jag kollad upp ca 8 bilar (M3:or) ca två år gamla. Alla åtta hade gått nästan 10 000 mil mer än mätaren visade innan de kom till Sverige. Dom var väldigt fina och såg ut som nya, men man bör vara medveten om verkligheten och inte leva i en dröm. Det kan vara bra bilar ändå och de har ju sannolikt gått mest längre sträckor vilket sliter klart mindre är kortkörning. |
|
|
Den är servad på samma ÅF sen ny så allt stämmer. Har alla avläsningar med mätarställningar och datum och KM. 1 ägare 2012 - 2014 i Tyskland sen export till Sverige 2014. Varken jag eller BMW ser något konstigt med bilen. |
|
| Den är ju dyr men blir ju mer av en entusiastbil nu. Minsta stereon var ju synd men man kan inte få allt. Vad slutpriset blir vid affär är ju en annan femma. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.