AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

X-Serien
652

Nivåreglering x5 - 17

Pe
14
Pellelov81
X5 40e - 17
Om nivåregleringen bara sjunker ihop ibland, och ibland pumpas upp direkt men ibland händer inget.
Då ligger den i något halvläge bara. Känns väldigt stumm.

Sen kan jag åka 60 mil en helg utan problem. Men direkt när damen tar den idag så hade den sjunkit ihop på jobbet. Och reser inte sig.
Det finns inga larm på det.
Kan det vara någon givare som inte fattar att bilen är låg ibland?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.