|
|
|
|---|---|
| Hej, har köpt en 2004 525 E39 M-sport som saknar radion. Kan få tag på en original BMW navigation men kontakterna ser helt annorlunda ut. Någon som vet om det finns någon adapter och om ni tror det kommer fungera!? | |
| Bara skärmen eller hela systemet med nav-DVD, förstärkare, radio, kabelstam? | |
| Det stereo/navigationen där skärmen har formatet 16x9 tror jag den heter. Hittar inte hur man lägger upp bilder, annars hade jag gjort det så hade det blivit enklare att förklara. | |
| Men det är bara skärmen då? | |
| Nej det kommer inte fungera med en adapter om inte bilen kom med navigation från fabrik. Du behöver komplett kabelhärva från bagaget, navigationsdator och videomodul för att få skärmen att fungera. | |
| Tack så mycket för svar, då blir enklare med någon eftermarknads. Det verkar ha suttit en radio, och CD modul för tidigare men den är urplockad. Om någon har en sådan som bara ligger så kan jag vara intresserad. | |
|
Hej, det finns kompletta multimedia apparater till E39. Köpte en till min 1998, funkar utmärkt. Kostar omkring 3000kr Finns även en för 5000kr. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.