|
|
|
|---|---|
| Finns det någon översättningslista över säkringar på nätet,från Tyska till Svenka | |
|
om det bara är ord du behöver översätta fungerar Länk ganska bra _____________________ #232 i E28 registret Länk Länk |
|
| Vilken undrade du över då?? | |
|
ett tips är annars att traska in på BMW och köpa deras översatta från tyska till Engelska. Den kostar typ 20:- och är gjord som ett klisertmärke som du sätter ovanpå det befintliga (jag hoppas du tänker på det under motorhuven) www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! |
|
|
pcdoktor: Jag var inne hos min ÅF och beställde ett sådant klistermärke till min bil, skulle kosta 16:- men när det väl kom så visade det sig att det inte alls var det märket jag var ute efter. När vi meckat runt lite så kan det bara konstateras att det inte finns något till min bil i alla fall. Trist, då min tyska stannar vid en stor öl... Mvh. Micke Olsson |
|
|
Hej! Har gjort en egen översättning på texten i säkringsdosan. Gällande 328iT E36 -95. Med reservation för Avvikelser. 1. El-taklucka. 2. Drag Krok Kontakt. 3. Vindrutetorkare Bak, Strålkastar Rengöring. 4. Värmesitsar. 5. El-stol justering passagerare. 6. Defroster Bak. 7. Infraröd. 8. Signal Horn. 9. Radio. 10. ABS, ASC. 11. Halvljus Vänster. 12. Halvljus Höger. 13. Någonting med fönster?. 14. Elhissar Fram. 15. Dimljus Fram. 16. Klimat Anläggning, Aux Utblås. 17. Dimljus Bak. 18. Bränsle Pump. 19. Elhissar Bak. 20. Klimat Anläggning, Ventilation. 21. ABS, ASC. 22. Instrumentering, Dimljus Fram & Bak. 23. Klimat Anläggning, Instrumentering, Värmesits Fram, Hel Lyse ”blink”, Varnings Blinkers, Dator. 24. Parkerings Sensor, El Speglar, Spolar Munstycke Värmare. 25. Hel Lyse Vänster & Höger. 26. Instrumentering, Backlyse. 27. Instrumentering. 28. Automat Växellåda. 29. Vänster Hel Lyse. 30. Höger Hel Lyse. 31. Klimat Anläggning, Instrumentering. 32. Cigarett Tändare. 33. Bagage Rum Belysning, Läslampor, Parkeringslyse Vänster. 34. Varnings Blinkers. 35. Ej översatt. 36. Vindrute Torkare. 37. Instrumentering, Strålkastar Rengöring, Parkeringslyse Höger, Skylt Belysning. 38. ABS, ASC. 39. Klimat Anläggning. 40. El-stol Justering Förare. 41. Aux Utblås. 42. Airbag Förare & Passagerare. 43. -------------- : -----------------, Infraröd. 44. Radio, Handskfack Belysning, Vindrute Torkare. 45. Dator, Check Control. 46. Broms Ljus, Instrumentering, Farthållare. FLAYEN |
|
|
Micke beställ för fasiken inte "en stor öl" i tyskland för det är inte vad du tror... ; ) www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.