|
|
|
|---|---|
|
Sitter och spanar på bilar på blocket och tittar igenom de V12 7-serier som lockar på avstånd. Denna gång fastnar blicken hårt på en 740d med ”lagom” utrustningsnivå… Hur dumt köp är ett dylikt köp som långdistansbruksis. Historian är inte riktigt fläckfri med import från Tyskland via Litauen… Hur dum är jag om jag skulle hugga på denna? Länk /Thomas Cuore Sportivo - Größe Angelegenheiten | |
|
Talande tystnad på den frågan ;) Mvh Janne. |
|
|
Frågan är väl egentligen varför den har varit i Litauen? Jag hade nog försökt forska lite i det. Bilen ser fin ut men är nog ett riskobjekt. Jag hade nog försökt få med en bilkunnig vän eller liknande. Behövs nog flera ögon för att syna en sådan bil. Lycka till! Ps. Köpte själv en M550D f10 som gått en bit och diverse småfel. Nu efter några månader och en del pengar så börjar den bli bra, men det är alltid en risk med denna typen av bilar. |
|
|
Varför inte bara välja en 740d som inte varit i Litauen? Den är ju inte ens särskilt billig. Mvh Johan |
|
|
Har en snudd på likadan med bensinmotorn. Bilen i sig är underbar men det kan behövas en hel del arbete med att hålla den i skick. Om du söker på "fransosen" och specifikt 7-serien så har jag genom åren svarat på en hel del frågor om min egen bil och dess åkommor. Mitt bästa tips när du har en lite äldre sjua är att ha ett rätt välfyllt konto som din bättre hälft inte vet om :-) Har ingen erfarenhet av 40d maskinen men skulle vara en smula avvaktande på att ta en bil som varit via Litauen trots allt. Niklas Fransosen |
|
| Skulle inte köpa en Litauenimport, även om du kan leva med det så kommer den med all säkerhet bli svårare att sälja i framtiden. | |
|
SJälvklart är det så att jag känner stort tvivel inför en Litauenimport... Det var mest en bil med tillräckligt lång utrustningslista med livets nödtorft som lockade. Jag får väl helt enkelt spana (och drömma) vidare. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.