AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
833

Uppdatera stereon och högtalare i E91 325i

bm
76
bmwfan96
325i Touring -07
Jag vill börja med att informera om att jag inte har mycket kunskap gällande högtalare och ljudsystem.

Jag har varit i tankarna att ändra stereon till min 325i och jag är intresserad i en EONON stereo. Jag funderar på en EONON GA9465 och undrar om någon har en liknande eller har lite erfarenheter gällande deras stereo.

Länk till stereon jag funderar på: Länk

Har hört att med EONONs stereos fungerar inte PDCn som den ska gällande hur pipet förvändras när man närmar sig ett föremål.

Jag har på BMWs Professional CD och är även intresserad av att eftermontera tweeters och ändra högtalarna i bilen, (förstärkare även om min bil har sån från original).

Alternativt om någon har några tips på en bra stereo som helst inte förstör för OEM-looken på instrumentpanelen.

Det jag är ute efter är bättre allround ljud för olika typer av genrer, bluetooth i stereon mm.
Visa användare
2.330
Sverige
130i E81 -08/09
M-sport
(325xi E90 -06 såld)
(323ti E36 -99 såld)
Länk

---
Det är bara döda fiskar som följer med strömmen.
Kört länge med olika Eonon i min E91 utan problem med pdc. Är väl lite billig elektronik i den så är det -20 och ingen kupevärmare på så kan den vara seg att starta, men min har några år på nacken.

Finns ju en 9" version också och helt klart en uppgradering för ljudet och blåtand, gps mm.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.