|
|
|
|---|---|
Apo |
enda som irriterar mig på min e36a är att den har halv fula strålkastare... och funderar på om vad som krävs för att montera t.ex e46ans strålkastare på e36a.. någon som vet?... såg en tysk bil tidning på en kille som hade gjort detta.. såg mkt läcker ut... har även sett en e36a med peugeot strålkastare.. |
| Om man monterar bregottkastare på en BMW så klassar jag i alla fall människan som mindre lämplig att ha körkort. Behåll E36-kastarna och sätt möjligtvis på Demon Eyes. | |
Apo |
det var vel endå inte din åsikt jag frågade efter? eller hur? |
|
Om du vill ha lite av E46-stuket så finns det nu "underliggande" ögonlock att köpa, bla på; mkt.se. Sen så har dom ju även demon-eyes till E36 för ca 4000kr/par. Mvh Micke t |
|
|
Jag hoppas att du inte menade mig? ;) Mvh Micke t |
|
Apo |
micket t: har kollat på sk underliggande ögonlock.. ser allt för billigt ut... vill helst byta ut hela stråkastar settet... kan vara från någon annan bil osså än bmw...som jag skrev tidigare så tycker jag att e36an har väldigt trista strålkastare.. även med demon eyes.. |
Hubbe328 |
Du kan få ett par sånadär e46 fejk "underögonlock" av mig. köpte en 325:a igår där det satt såna på... Finnes norr om stockholm för avhämtning. |
Apo |
ska se först vad som krävs och montera modernare strålkastare till bilen först.. ska ju inte vara helt omöjligt tycker man.. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.