|
|
|
|---|---|
|
Hej Jag försöker registrera ett nytt batteri i bilen men datan säger ingen kommunikation går att etablera. Nån som vart med om detta? Datan funkar i en annan BMW dock så tydligen måste det vara något fel med min någonstans. Obd är det inget del på då jag kan läsa och radera felkoder som vanligt. Tack på förhand. | |
| Du får nog bättre hjälp om du nämner vilket verktyg ("datan") du använder och du kanske får en lagrad felkod också? | |
| Konstig rubrik på din tråd. Det är ju inte batteriet du skall kommunicera med. | |
| Är det IBS i en 05:a? / Peter | |
|
Kane varför ska det alltid finnas en sån besserwisser som du🤮. ibs sitter i 05:a. Jag har två felkoder dom är auc sensor och kabelbrott till Nav/Mask. |
|
| @Larka: Alltid bättre med rätt rubrik i ett forum för att lättare få hjälp. Men gör som du vill..... | |
|
Vilket verktyg försöker du registrera med? Har du kontakt med andra styrenheter? Mvh Ola Min webshop: Länk Mina bilar: Länk |
|
|
Ola Jag lånade en sådan här Länk. |
|
|
Jag vet inget om det verktyget men spontant, med min erfarenhet, känns inte det som som ens första val om man kan välja fritt. Vore intressant vad en avläsning med ett Inpa-kit skulle ge. Men ska detta Biltema verktyg kunna registrera batteribyte? Mvh Ola Min webshop: Länk Mina bilar: Länk |
|
| Japp | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.