|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| Kan även tillägga att om ni tar en extra blick på framhjulets position som ligger mot inner skärmen i bakkant, och sedan får förklarat att alla stag i framvagnen är hel och raka så ksk ni kan tänka er vad som har hänt, kan även tillägga att fälgen som sitter fram var den som satt på under smällan också och den har inga skador, fälgen bak är bytt för att kunna få bilen bort och åt sidan då den fälgen blev skrot | |
|
Det inget ovanligt att man lagar bilar som är mycket mer skadade än vad det ser ut som denna är. MVH Christofer |
|
| Nej förstås. Att bilen lösts in betyder inte att den inte går att laga - det betyder att FB har bedömt det som olönsamt att göra vitt och med full debitering. Att en plåtis köper in bilen själv och räknar arbetstiden på nöjeskontot ger ett helt annat resultat i kalkylen. | |
| Jag har inte sagt något om att den inte får lagas eller att man inte lagar sånna här skador, jag gjorde tråder endast för att folk ska veta vad som har hänt med bilen så man är underrättad och kan isf göra en utförlig koll på bilen om den kommer till försäljning. Jag vet också att man kan laga dessa skador, påpekade bara hur allvarligt det är på just den här bilen gentemot hur det ksk ser ut, för ögat ser det bara ut som plåtskador typ front, huv, skärm, båda dörrar, samt bakstöt och bakskärm, men att laga dessa kostar inte 140 tusen för att köpa beg och slipa ner och sen lacka, det är att den är ramsne som gjorde att den löstes in och det tycker jag att nästa köpare ska kunna ha en chans att kolla upp, alternativt veta om iaf… | |
|
Bimmaboy, du gjorde het rätt. Finns många säljare som mörka med bilens historik och som du skriver så kan det dyka upp senare och den som då äger bilen kan få problem med att bevisa att renoveringen är professionellt gjord pga att hen inte visste om det och då krävde dokumentation. |
|
|
Det är helt rätt ... bara upp med infon om det finns något . |
|
| tänkte rätt till om denna m5 bilen har aldrig varit ram sne köpte av ett firma i Eskilstuna vart med när dem lagade bilen bara yttre plåt delar som vart skadade lite annat som strålkastare stötfångare sånt små bilen har fått en hell ny lack byt massa delar båda på karossen reservdel i fram vagnen den är klart med reparation | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.