AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
1.126

ljud i e21

Sida 2 av 2
Or
11
Orczy
323i -82 (röd)
Jag har Magnat-grejer för 16000 i min bil,men bas lådan är byggd för toyotan jag hade, så det kommer inte in så mycket luft in i bilen utan port.Så jag borrade helt enkelt en massa små hål i väggen mellan bagaget o baksätet.Trycker lite bättre nu. Ett litet tips om du tycker att det är dåligt tryck.

Orczy,äger röda faran.
Or
11
Orczy
323i -82 (röd)
Det går ju fan inte att ha några högtalare i hatthyllan!Stagen som håller upp bagageluckan gör att det blir för lite plats att stoppa ner nåt som låter bra...Måste man bygga upp hela hatthyllan eller? Jag fick lov att bygga nya dörrsidor bak och sätta 8:orna där istället. Jag hade grymma planer, men de gick i spillror, när jag såg att det var så där.Ingen som har nåt tips på hur man ska göra??

Orczy,äger röda faran.
Visa användare
131
Jonas.N
316i -90
Varför vill ni ha högtalare bak?

Mvh Jonas.N
Or
11
Orczy
323i -82 (röd)
Det är bara det att jag vill ha högtalare överallt, det är inte så mycket för ljudet....

Orczy,äger röda faran.
31
412
318 grabben
318-82 s14 turbo
320i-82
318-76
750ia-88
Det är väl klart man ska ha högtalare bak anars är det ingem mening att ha stereo över huvud taget i gentligen så behöver jag inte någon anlägning lysnar helst på motorn när den börjar koma up i en så där 5 6 tusen varv då låter det riktigt skönt

Livet börjar vid 180
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.