|
|
|
|---|---|
|
Hej! Ny här och tänkte be om er expertis. Jag är väldigt nära på att införskaffa min första BMW, och 6-serien är mest aktuell. Läst väldigt bra om M57 så 640d känns som det klokaste valet. Då jag aldrig ägt en BMW tidigare är jag osäker på dess utrustning. Jag har tittat och provkört en 2012 som jag tyckte väldigt mycket om och vill bara kolla med er så man inte missar något utrustningsalternativ som man sen kommer att sakna. LCI ligger tyvärr utanför budget. Utrustning denna bil besitter som jag är medveten om: M-paket 360-kamera Bang Olufsen HUD Utrustning andra 640d jag sett som denna inte har: ConnectedDrive Assisted Driving Plus Soft close Utrustningslista: 1CB Co2 Content Co2 Umfang 1CC Automatic Start/stop Function Auto Start Stop Funktion 1CD Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration 223 Dynamic Damper Control Dynamische Daempfer Control 230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge 248 Steering Wheel Heating Lenkradheizung 2NM 20"m Lt/all.wheels Do.-spoke 373m/m 20" M Lm Raeder Doppelsp. 373 M/mb 2PA Locking Wheel Bolts Radschraubensicherung 302 Alarm System Alarmanlage 322 Comfort Access System Komfortzugang 337 M Sport Package M Sportpaket 3AG Backup Camera Rueckfahrkamera 403 Glas Roof, Electric Glasdach, Elektrisch 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 428 Warning Triangle Warndreieck 430 Interior And Exterior Mirror Packa Innen- Und Aussenspiegelpaket 456 Comfort Seats, Electric. Adjustable Komfortsitze Elektrisch Verstellbar 464 Skibag Skisack 488 Lumbar Support Driver/front Passenger Lordosenstuetze Fahrer/beifahrer 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 496 Seat Heating For Rear Seats Sitzheizung Fuer Fondsitze 4B9 Int.trim Finishers Alum.high Finish Int.leiste Aluminium Feinschliff 4KS Quilt Lock Stitch.in Contrating Col Kontraststeppung 4NB Aut.air Conditioning 4-zone Control Klimaautomatik Mit 4-zonenregelung 4NC Instrument Panel With Leather Fini Instrumententafel Lederbezogen 4U2 Driving Experience Control Incl. Ec Fahrerlebnisschalter Inkl. Eco Pro 4UR Ambient Light Ambientes Licht 508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 536 Auxiliary Heating Standheizung 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho 552 Adaptive Led Headlight Adaptiver Led-scheinwerfer 5A1 Led-fog Lights Led-nebelscheinwerfer 5AC Autom. High-beam Headlights Control Fernlichtassistent 5AG Lane Change Warning Spurwechselwarnung 5DL Surround View Surround View 5DP Park Assistant Parkassistent 609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional 610 Head Up Display Head-up Display 614 Internet Preparation Internet Vorbereitung 615 Extended Bmw Online Information Erweiterte Bmw Online Information 644 Prep. For. Mob. Ph. Bluet. Interf. Handy Vorb. Mit Bluetooth-schnitts. 698 Area-code 2 Area-code 2 6AA Bmw Teleservices Bmw Teleservices 6AB Control Teleservices Steuerung Teleservices 6F2 Bang&olufsen High End Surround Soun Bang&olufsen High End Surround Soun 6FL Usb-/audio Interface Usb-audio-schnittstelle 6NF Ext.con.of The Music Play.i.mobilph Music-schnittstelle Fuer Smartphone 6NR Apps Apps 6S4 Language Version Swedish Sprachversion Schwedisch 6VA Cic Control Cic Zusteuerung 6VC Control Combox Steuerung Combox 710 M Leather Steering Wheel M Lederlenkrad 715 M Aerodynamics Package M Aerodynamikpaket 760 Individual High-gloss Satin Chrome Individual Hochglanz Shadow Line 761 Individual Sun Protection Glazing Individual Sonnenschutzverglasung 775 Individual Roof-lining Anthracite Individual Dachhimmel Anthrazit 842 Cold Climate Version Kaltland-ausfuehrung 877 Deletion Cross-over Operation Ueberkreuzbedienung Entfall 885 Swedish / On-board Documentation Schwedisch / Bordliteratur 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months Oelwartungsint. 30.000km/24monate 8SC Country Spec. Release Of Teleservice Laenderspez. Teleservicefreisch. 8SM Vin, Visible From Outside Fahrgestellnummer,v.aussen Sichtbar 8TF Active Protection For Pedestrians Aktiver Fussgaengerschutz. 8TG Anti-theft System Diebstahlsicherung 8TH Speed Limit Info Speed Limit Info 8TN Daytime Driving Lights Selectable B Tagfahrlicht Ueber Lichtmenue Einst 999 Order Control First Dealer Cars Auftragssteuerung Hea 9AA External Skin Protection Aussenhautschutz Andra tankar och tips angående 640d? | |
|
Den verkar ha det mesta! Soft close är trevligt men inget måste Har haft min i 5 år utan större problem förutom EGR kylaren som jag fått byta en gång. Lätt att trimma för den som nu är sugen på det. Kolla upp försäkringspremien! Skiljer mycket mellan bolagen. Bilmodellen har ju sjunkit klart så värdeminskningen framöver lär bli måttlig! Rekommenderas varmt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.