|
|
|
|---|---|
|
Hejsan, Öppnade en egen tråd för detta för att se om några andra lider av samma problem sedan en tid tillbaka ? BMW connected drive support har ännu inte kommit tillbaka med info/lösning om denna störning heller finns ingen aktuell info på BMWs sociala media om detta. Själv använde jag enbart Spotify appen för musiklyssning med dess utökade funktionalitet, får nu se om det kommer tillbaka. Den här är en förbetalt tjänst (i min bil) G31 för 3 år som ingår i Connected Package Professional, därför tycker jag att det borde prioriteras ! Mvh Wide | |
|
Hej igen, Besvarar själv detta då idag tack o lov är Spotify appen tillbaka igen ! Tack BMW att jobba lösningen ist att svara på mina mail/frågor. |
|
|
Gött, fick också tillbaka min, fick rekommendationen att: Härmed informerar vi att för att lösa problemet med Spotify, uppmanar vi dig att först starta om din iDrive och sedan göra en serviceuppdatering. För att göra detta, följ stegen nedan: -Starta motorn. -Tryck på volymknappen i 30 sekunder tills skärmen släcks. -Stäng av motorn, sätt på iDrive och låt bilen vara låst i 30 minuter. För att sedan göra en serviceuppdatering, gör så här: I huvudmenyn på din bil väljer du "Apps". -Välj “installed apps” (gå ej in i menyn utan bara välj). -Tryck på knappen ”Options” som finns i mittarmstödet -Välj "Update update apps and services", och bekräfta genom att trycka på "OK". Det är viktigt att du har bra mottagning i bilen när du går igenom stegen. Var lite skeptisk till om det skulle hjälpa men Spotify är tillbaka igen! /P-O |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.