|
|
|
|---|---|
|
Någon som har hyfsad koll på när LCI kan tänkas att levereras? De snurrar tydligen ute på test nu? Står i begrepp att beställa en G21 330e och det vore ju lite surt om LCI:n kom ngn månad efter leverans. Mvh | |
|
Enligt denna ofta pålitliga tråd så sker LCI 07/22 för G20/G21. Men det är SOP, så leverans är väl under hösten nästa år. Länk |
|
| Ok, ca 3-5 mån efter min planerade leverans.. hmm.. | |
| Avvakta är mitt råd. Även om det tar ett tag tills LCI syns på vägarna så vill man inte köpa ny bil som är förra modellen efter 3-5 månader. Det är inte heller så nära LCI nu att de riktigt bra rabatterna på existerande modell finns. | |
|
LCI ska få nya digitala instrumenteringen så om du verkligen inte vill ha den kan det vara skäl att klippa till nu. Annars säger jag om Grelle, tråkigt att bilen så att säga blir gammal på direkten. Vidare så finns det väl ingen information som pekar mot det nu, men man tycker att BMW borde stoppa i större batteri i 330e till LCI. V60 fick precis 18,8 kWh och nya C-klassen har runt 25 kWh.. |
|
| Frågan är hur mkt dyrare den blir...lär ju knappast vara lätt att få rabatter på LCI men ev större rabatt på den nuvarande. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.