AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

X-Serien
735

Bakre Länkarm E70

Jo
3
JohnnyAxman
X5 3.0d -08
Sitter och kollar efter nya bussningar då nuvarande börjar bli dags. Finns det polyuretanbussningar eller är det vanliga som gäller? Finns det nån annan bra sida än tex koedbmw.dk?
Ja
11.288
Janne T
523i-97
M5-99
Alfa Romeo 156 2,0 TS-98

Hej!

Nu vet jag inte exakt hur det ser ut i din bil och vilka bussningar exakt du söker efter, men powerflexbussningar borde finnas till din vagn.

Både sådana som är i samma hårdhet som original och även hårdare som kanske passar om man vill köra bana emellanåt(dessa KAN bli lite väl hårda om man är känslig)..

På t.ex. E39 finns bl.a. bussningar till "swing armen"(egentligen inte en bärarm utan en större historia(klump) med främre och bakre bussningar etc.).

Sök och kolla..

Mvh Janne.
Jo
3
JohnnyAxman
X5 3.0d -08
Länk

Den delen är det jag menar :) Sitter på en E70 därbak

Länk

Jag hittar till själva "sub-framen" men inte till denna länkarm. Tanken är ju inte att köra bana utan att få något som håller, byte motsvarande på min V70 för att stå emot acc. och deacc. slitaget. Blev kanonnöjd med det där så tänkte ifall det fanns linknande till denna. ny länkarm lär det nog itne bli när de kostar typ 5000 per sida. Alla busnningar+ en 10T press blir billigare än ena armen då xD
Ja
11.288
Janne T
523i-97
M5-99
Alfa Romeo 156 2,0 TS-98

Liknar ganska så exakt som i mina BMW´s, jag har beställt powerflex(där nr 11 och nr14) till M5.an(gula)..med hårdhet 90sh, fanns också med 80sh i hårdhet.

Kolla t.ex. med Mr Tuning.

Mvh Janne.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.