|
|
|
|---|---|
|
Upplevde att min E84 låter mycket motor utanför bilen, även att det bildas is ibland när det snöat för att huven blir varm. Det satt ingen isolerande matta under min huv! inte ser jag någon på Real oem heller? Så jag chansade och köpte ett stort självhäftande 7mm ark för ändamålet med ett tyst svenskklingande namn och satte mindre bitar i hålrummen som bara hade enkelplåt och sen sist ett stort över hela mitten av huven innanför de tätande gummilisterna. Resultatet blev mycket bra! den blev betydligt tystare utanför och huvens ovansida blir inte varm. | |
| "...tyst svenskklingande namn..." Varför inte skriva ut namnet? | |
|
Biltema? Använde Länk Länk Kanske för en fjärdedel gentemot orginal, och bättre. Speciellt bra på vintern att inte släppa ut all värme direkt när man stannar. --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
| silentswede (läste när jag skulle göra inlägget att man inte skulle göra reklam, så de bleven smygare, men de kanske var menat mot företag, att de inte skall göra inlägg själva? mot sina produkter ) | |
| Ja det gäller främst att göra reklam för saker man har koppling till. ingen tror att du äger Biltema, jag lovar ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.