|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Ni som har sett programmet: har inte jag sätt denna Z3 bland annonserna här på BMWpower? Eller var det så att någon hade bilder på den här på forumet? Personligen gillar jag inte stripes över mutorhuv och tak, det hör mer till Dodge Viper än till BMW men jag måste säga att repliken till Martin har varit klockren! Här glider killen runt Stockholm hela sommaren som en raggarjöns i sin Porshe Boxter och så får har på primetime TV kanon svar på frågan om Z3 är snabb : "Den tar i alla fall vilken Porsche Boxter som helst!". Way to go!!!! | |
| Trodde det programmet handlade om något annat än bilar...El var gårdagens tema p---sförlängare? ;-) | |
|
Inte teman direct men gästerna fåt ju ta med sig någon föremål som dem gillar och då tog killen bilden på M coupen. Det var oxå några rörliga bilder på den. Har ingen aning vem killen var. P-förlängartermen kom så klart på tal oxå... Genrellt: ett positiv slag för BMW imagen tycker jag. M coupen såg riktigt vass ut på bilderna. Min kompis tjej sa: Oj, är det en ferrari? |
|
| Jag håller med om att det var lite fräckare reportage. Dock anser jag att GT-ränder på en Z3 är som att sätta på en Volvo original GT-vinge på en Ferrari. Att pöjken som körde Z3:an framtod som strax under normalbegåvad kanske inte hör till saken heller. :) | |
|
Detta disskuteras redan här: Länk |
|
|
Haglund: håller helt med. Fast det gåt ju inte att förneka att bilen drar upmärksamhet till sig på ett annat sätt ( om man nu vill ha uppmärksamhet.) Såg i morse en Subaru men likande stripes fast inte dubbla linjer utan chackbreda som liksom löser up sig mitt på taket. Hade det inte varit en subaru så hade det sett bra ut... |
|
|
I tillbaka till framtiden del 1 så har McFly en fin gammal silvrig BMW av för mig okänd modell. Biff står och putsar den efter Marty kommit tilbaka från 50-talet och ändrat om lite. Senare i 2:an så får vi se en likadan bmw fast nu i framtiden då den är mäkta upphottad, lila med massa vingar och turbogrejor. Den kan även flyga:=) Har ni sett detta? Jag är en Tillbaka till Framtiden fantast. hehe //Johan |
|
| Var detta en BMW...? | |
| Bilen stod utanför mig för ett tag sedan med inslagen bakruta som var temporärt fixad med tejp. | |
| Johan78: Ja det är väl en bmw e34 om jag inte minns helt fel. Det var ju xx antal år sedan jag såg filmen :) | |
M-Mag |
Martin Westerstrand som var gäst i programet kör en sådan Z3 med stripes a lá cobra på huven. Kan dock inte svära på att det var just hans vi såg i rutan igår. "Your Toyota is not fantastic." |
Tigerr |
"Sångaren" i LOK, det var han och hans bil som var med i programet.. Tigerr |
Crusty |
Här e bilen iallafall! Länk |
| Acey: en e34??? Det var väl inge speciellt med e34 Tror att Johan 78 skulle känna igen en e34...? Måste nog hyra filmen ikväll.. | |
| Hehe, kanske var längesen han såg den :) Antingen en e34 eller e23 är det han putsar på när dom blivit rika i 2an tror jag det är. Eller så vet jag inte vilken han menar. Men den bmwn som han putsar på vid villan är en vanlig bmw tror jag. Bilen som han använder när han flyger är ju en Delorean. Äsh jag får nog kolla in rullen ikväll då! :) | |
|
Bilen i Tillbaka till framtiden 1 är en E23:a. I Tillbaka till framtiden 2 finns en E24 cab med. Den var ute på auktion förra vintern. /Anders |
|
|
Oj, det va visst i somras E24 cabben va till salu (jag är nästan säker på att den va till salu i vintras också). Här är den: Länk /Anders |
|
|
Oj vad ful!!! Bra att BMW inte försökte sig på en e24 cab! Avn: imponerad över ditt detektivarbete! |
|
| Sa ju att det var en E24 ;) | |
| Hm jag har såkallade bilkort från när jag var mindre och där finns det en rödmetallick BMWE24 cab, som kallas BMW 635csi Tropic. Någon som hört talas om denna modell??? jag har stött på namnet vid något mer tillfälle men kommer tyvärr inte ihåg var???? | |
|
Lite info om Tropic's 635csi Länk Även Gemballa byggde cab (och våldtog med vulgobreddare) Länk Men Koenig var nog värst (känsliga varnas) Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.