AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
932

Nya modellen, bilder

Sida 2 av 2
Ma
1.041
Magnus18
E39 528iAT -98
E34 518i -94 (sambons)
Wirre:
Håller inte med. E32 och E38 är det snyggaste, tycker jag.

Mvh Magnus

Finns det andra bilar än BMW!?
Ser klart fet ut!!Tänk er sen en M-spoiler o M-kjolar runt om o så har vi en redig dräpare....tror ja...Verkar klart bättre än va ja trodde den skulle bli...
bj
291
bjorasen
M535i -87
Bakpartiet på sedanen är bland det fulaste jag någonsin har sett på en bil, annars ser den helt ok ut... Touringen ser däremot mycket snygg ut, den med V10 och 550hk mmmmmmmmm

Christopher
///M535i
Länk
Tycker att den nya femman ser kanonsnygg ut, från sidan är den brutal!! kolla bilder på denna länken

<a href "Länk
Kuniva
gillar inte lysena
PJProPro-medlem
2.617
PJ
730d-2016
X2 M-Sport xDrive20d
Maserati QP Sport GTS

Snygga cromade mugghållare han har lyckats klämma in på 6:serien :))) Ett land utan design tradition, skall väl inte få bidraga med en "vulgodesigner" utan smak till en av de främsta europeiska bilmärkena. Kappvändningar i detta format brukar inte hålla i längden. Tycker BMW skall ta sig i kragen och se sig om efter en ny (varför inte en gammal;) designer, innan han fått förstöra fler modeller. Är på inget sätt en moderat bakåtsträvare, men i bland kan det vara skönt med lite konservatism i formgivningen.
Se bara till Mercedes. De kan verkligen byta modeller nu för tiden, utan att få en att undra vad det är för bilmärke man har framför sig.

Mvh.Patric
De översta tecknade bilderna väckte kraftigt habegär!

önskar köpa sido M kjolar till E30 83-87
Visa användare
150
Mikko Luiro
728i -84 (E23)
Visserligen brukar det sägas att smak inte går att diskutera, men jag tycker tvärtom - det är fakta man inte kan diskutera, smak däremot är lätt att ha åsikter om...

Personligen har jag aldrig riktigt kunnat förlika mig med utseendet på E39. Bilen ser ju för fan ut som en E34 som stått litet för länge på jäsning! Helt oformlig. Och fronten får mig att tänka på en myrslok. Blä :-( Men nya "femman" tycker jag verkar lovande, fast allra snyggast är förstås E28 utan spoilers och annat bjäfs, eller hur? ;-)

M.v.h. Mikko
545i utan tvekan min nästa bil fy fan va snyg och den motorn går inte av för hackor woow fem år efter produktion kan man väl haråd med en tre år gammal börjar spara nu!!!!!

V8-POWER
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.