|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
The_Skygazer |
Såg dessa bilder på den nya 5-serien, och jag tycker själv at den ser inte bra ut alls, tyvärr så liknar den en Ford Mondeo enligt mig och den nya touring ser inte heller bra, inte sportig alls, Suck. Jaja, jag skall hålla mig kvar till E39 ett tag till. köper nog en -00 och en -02 innan jag skall börja överväga att ta den nya modellen... Myvket besviken faktist. |
| vart såg du dessa bilder???? | |
The_Skygazer |
Just det ja, jag glömde lägga in länken..sorry. :-) Länk |
| hej ..jo men visst e den fet=),...men en sak e säker e34 och e36 e dom snyggaste karosser bmw byggt! | |
|
Mjo, fronten är nog snygg men från sidan och snett bakifrån tycker jag den stinker nya Ådi a4, eller? Tycker faktiskt mer om kombi'n än sedan, kanske kan bli en sån när det är dags för barnvagn... -Du vill inget hellre än att skänka dina vita blinkersglas och dina nya 18"Alpina till mig, eller hur?:o) |
|
|
Kommer ta ett tag innan man vänjer sig antar jag. De är ju inte: "Åhh! Grymt snygg asså!" Typ mer: "Mmmm. Var väl fin..." Håller med föregående talare, E34 och E36 är sjukt välformade skapelser. |
|
|
Hm, kommer i håg vad jag tänkte när de visade första E36 90/91; "vad i h*e har de gjort, så här kan väl en BMW inte se ut!!!" Jag ägde då en E30 och tyckte att en bil inte kunde bli snyggare. Sanningen är väl att E36 var nästan lika radikal då som de nya 7- och 5-serierna är i dag. Och numera skulle jag aldrig kalla E36 för ful. Om nya femman ser ut som på bilderna kommer jag garanterat att skaffa en. :-) My Bimmer is my mistress |
|
| Tror fortfarande på E34:an som den bästa bil/style dom skapat på BMW.Oavsätt från villket läge du tittar på den så är den snygg,så är det.Jag reagerar fortfarande på andra E34:or som fortfarande håller sin stil.Försök å stajla om den nya BMW;n som ni pratar om å det blir som att slänga på en topp å kortbyxor på sin 90 åriga mormor,inte snyggt. | |
|
Spray Bilnytt släppte nya bilder på E60:n idag. Men det ser fake ut. Någonting stämmer inte med dem, jag tror de bilder som ni ser länk till tidigare i den här tråden ligger mycket närmare sanningen. Dessa ser ut som om BMW själva släppt för att "ludda till" saker och ting, se själva: Länk |
|
|
Grattis alla E39-ägare, prisraset lär inte bli så kraftigt i och med den nya E60! ;) roadZter |
|
|
Av dessa bilder att döma kan väl alla vi BMW galningar pusta ut. Jag tycker den ser läcker och modern ut, ja kanske före sin tid rentav. Touringen ser super-snygg ut måste jag säga jag som föredrar sedan annars. Håller med "Wirre" om att E34 är en de snyggaste BMW bilarna någonsin, och tänk på att den blev stilbildande och förmodligen tog det en stund att vänja sig vid den... Så ge den nya en chans. Titta på en Volvo S60 i profil, så ser du en E34... tobbe "Det är bakom ratten man förstår" |
|
|
gillar inte sedanmodellen, fast touringen har ngt "fett" över sig..breddningen vid dörrlisterna liknar volvo v70, baklysena liknar merca cl.... en dålig volvo v70 kopia (touringen) fast lite snygg är den ändå..men tror att det är som Tretretti säger: vi har levt med bmw's "stela" designer (från e30 och framåt) och har helt enkelt vant oss vid dom, så nu när bmw gör bilarna mer formade och "vänliga" i formerna så ryggar vi tillbaka..jag gillar inte dom nya bilarna än, men det kanske ändrar sig med tiden.... bmw skulle aldrig slutat tillverka 02:orna, 3.0:orna och 6-serien... "Vill du bli respekterad av din avbild, får du visa din avbild respekt" - Björn Afzelius (1947-1999) Jag räds inte långmilare ! Länk |
|
|
Ryktena talar om att E60 inte alls kommer se ut som några av "spionbilderna", utan att BMW, precis som MDcruiser skriver, gjort en massa märkliga prototyper för att vilseleda journalister/paparazzis. Man kan ju hoppas..... :) Med vänlig hälsning //Kalle H, BMW CS #5120 ______________________________ Länk |
|
|
Men så fruktansvärt fula ... // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
E28:an |
kolla in nya 6 serien.den liknar en ford mustang Länk Ta vara på dagen =åk BMW Mvh Thomas |
|
M5 – 5.5 liter V10 (500HP) Denna skulle dock inte sitta illa, den kommer som Touring hoppas jag så barnvagnen får plats :-) |
|
dunstan |
Hoppas verkligen att den blir som bilderna. Otroligt snygg!!! Nuvarande 5-serie ser otroligt trött ut och detta lyft behövs verkligen om BMW inte skall tappa mark till Mercedes E-klass! |
|
Tyckte den såg kanska snygg ut. Lite mer plast i nerkant skulle den se riktigt fin ut. Man kanske skulle köpa sig en sån om ca. 10 år. Bilderna på 6-serien såg inte heller så illa ut. Måste faktiskt säga att jag börjat acceptera och gilla den nya fronten. "Detta är dock min högst personliga åsikt" |
|
wowe |
Otroligt ful,men någoting stämmer inte riktigt.Kolla in bakpartiet är enormt stort i gemförelse till taket ???? Och frånten sluttar för mycket med runda njurar ?? Sedan följer en nästan platt motorhuv, det har länge talats om kraftiga veck i huven var e dom?? Till sist kika på framfrutan den slutar för mycket och hela bilen ser otrolig lång ut.Om den kommer att se ut så här så blir det en merca e-klass med 2.7 liters 6exa på 254 hk med avantgard paket.Har alltid älskat BMW men C.Bangel har förstört märket till max. |
|
Väldigt likt en Audi A4 bakifrån, annars helt ok. Anders G |
|
|
oahhhhh vilken läcker bil bilen ser verkligen läcker ut sen om den kommer att se ut så i verkligen får väl tiden visa i framtiden men visst är den snygg. m5 med v10 mums. vi får väl se om chris bangel lyckas? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.