|
|
|
|---|---|
|
Skulle iväg en sväng idag med bilen. Då varnar bilen för att nyckeln inte finns i bilen (gul symbol med nyckel genomstruken). När jag stoppar i nyckeln i hålet så varnar bilen för att styrlåset är i (Gul rattsymbol med hänglås). Bilen går att låsa och låsa upp med nyckeln. Någon som har idéer? | |
|
Känns som välkänt problem med E9*. Har du sökt i forumet? |
|
| Jag har läst en del. Men det verkar inte som att någon träffar mitt problem. Jag har annorlunda symboler. Samt att jag inte får på tändningen alls. | |
| Är det det där rattlås symbolen ? Har du laddat batteriet fullt och testad ? Mitt rattllås hoppade i en rondell i kumla medans jag körde gul symbol finns en röd med startade om det allt funkade. Ibland måste man gå in med dator å nolla eller göra något men det kan olaO här på forumet hjälpa dig med isf. Men jag jag bytte batteriet då bmw är känsliga på det sen har det aldrig hänt igen. | |
|
Hur har det gått med detta, jag är nyfiken vad felet kan vara? Mvh Ola Min webshop: Länk Mina bilar: Länk |
|
| Problemet är löst. I mitt fall var det styrboxen till Easy-Access som strulade. Kopplat man ur den så fungerar bilen att använda. | |
|
Ok vad bra, tack för återkopplingen. Mvh Ola Min webshop: Länk Mina bilar: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.