|
|
|
|---|---|
|
Det rör på sig på Länk Idel kända namn; Ridley Scott, John Woo etc. /Beemer | |
|
CoooolllllTTTT!!! Det var på tiden. Har nu signat up mig på information om nya filemer som kommer. Har bokat PC projektor på jobbet för 24OCT, /NOV och 21NOV. Clive Owen rules!! Förra årets filmer har blivit klassiker. Men vad hände med BMWplayer? Kunde inte hitta den. Har under tiden fått ny burk och hade inte installerat BMW player här än. Jag kunde nu bara hitta trailers i format, real Plaer, Media Player eller Quick time... |
|
|
De verkar ha gått ifrån BMW player. Har det installerat, men numera klarar den inte av att connecta till BMWfils server. Lite B av dem att bara ta bort det utan att informera. Men filmerna är ju klart coola. Synd bara att jag missade att ladda ner den med Z3:an innan den försvann. :-/ Nån som har den? /Micke |
|
| Har du förtfarande insallations filen ? Jag har alla filmer brända på CD så den behöver inte connecta till sajten. Den funkade finnt med alla Quick time format. Bara någon har kvar installations filen så kommer det nog gå bra att titta på dem nya filmerna genom den tror jag. | |
|
Tror att jag har installationen, skall kolla när jag kommer hem ikväll. Men du kan ju kolla på filmerna även utan den, Quick Time movie player finns väl. Så du har filmen med Z3 på cd? Har du möjlighet att dela ut den nånstans? ftp/icq/www? Jag har de övriga filmerna, men missade just den... /Micke |
|
|
Japp jag har den. Men den är typ 120MB och jag har bara ISDN så det skulle ta tid.... Men den finns kvar på BMWmovie.com. Kolla flicken "season 1 films". Den med Z3 heter "The follow" (Forest Whitteker, Mickey Rourke och Clive Owen) Och jag vet att det gåt med vanliga Qucik time. Men BMW palyer gav en "bio effekt" och so kompenserade den för widescreen. Fast allra helst skulle jag vilja ha dem som DVD. Undrar om BMW säljer såna? |
|
|
Z3c 4 ever: Det snackades om DVD här på forumet förra gången det begav sig. Det ska finnas DVD:er, jag beställde själv en, men fick ingen. De tog nog slut snabbt! /Beemer |
|
|
Grejen är att det inte går att ladda ner "The Follow" från BMWfilms längre. "No longer available" står där. :-/ /Micke |
|
|
Ska alla 3 filmer handla om Z4 ? jag trodde at dem skulle ha en om e65 oxå...? Kolla rollistan på den sista: Garry Oldman och James Brown. Och regisrat av Scott som är special effects kungen...mmmm!!! |
|
|
Bäst är filmen med Madonna! hohoho:) *Best Man Wins* |
|
|
Micke, Jag letar efter den i kväll bland mina back up CDer or ska försöka lägga den någonstans så att det går att ladda ner... |
|
|
Z3c: Jättehyggligt! /Micke |
|
|
Z3c: Hmm, har rotat runt ett tag på datorn nu men det verkar tyvärr som om jag slängt installationsfilen. Dock har jag ju programmet installerat och det verkar funka att bara ta binären och köra den rakt av så om du vill kan du få den. Har man lite tur rotade väl inte installationsprogrammet runt nåt särskilt i registryt utan kopierade bara binären till rätt katalog osv. /Micke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.