|
|
|
|---|---|
|
Har en E36 med M3 front!!! ska lacka om denna!! undrar hur man demonterar bort den från bilen?? vart sitter skruvarna???? Bmw for ever!! | |
| Någon måste ju veta detta!!!! | |
|
Oj.... var ett tag sen, å då satte jag bara dit en. Tog aldrig loss, det var redan gjort när jag blev "inkallad" =) Undertill sitter tre skruvar på varje sida, asså sex totalt. Resten kommer du åt genom att ta bort den svarta listen runt kofångaren. Börja med den lilla biten som täcker hålet för bogseröglan skulle jag tippa på. Där under sitter ett gäng bultar/muttrar. När de är borta lyfter du helt sonika bort hela paketet, med spoiler, kofångare å allt annat under grillen i princip. Släng iväg ett mail till "Powerkjell" här på forumet, det var på hans bil jag/vi gick loss, å det var han som plockade bort fronten innan jag kom. Han borde veta helt enkelt! //Koffe, med halvtaskigt minne =) |
|
| Glöm bara inte att lossa kabeln för dimljusen och dom för yttertemp givaren annars är det enkelt | |
| vart sitter givaren??? tack för svaren!! :) | |
|
Tempgivaren sitter i luftkanalen för bromsarna. Den högra om jag inte har fel... //Koffe, fortfarande med halvtaskigt minne =) |
|
| Det stämmer givaren sitter i den högra kanalen men du har en givare i den vänstra också | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.