|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har själv inte haft någon BMW på flera år men har ändå sporadiskt varit inne på forumet och intresserat läst om problem, funderingar och tips. Har nu sedan några månader varit BMW-ägare igen och här hittat svar på en del funderingar jag själv haft. Nu har jag dock stött på ett bekymmer jag inte lyckats söka upp något svar på, så det blev till att registrera sig och fråga. Jag lyckas inte hitta någon knapp i min bil för att låsa upp dörrarna inifrån. Är jag blind eller finns ingen sådan? Visst, jag kan öppna förardörren och stänga den igen när jag stannat till för att plocka upp någon, eller låsa upp bilen med hjälp av nyckeln, men det känns inte så praktiskt. Är det enda sätten förutom att stänga av autolåsfunktionen? Tack på förhand! | |
|
Låsknappen sitter på instrumentpanelen vid knappen för varningsblinkersen har jag för mig. Mikaelak |
|
| Tack! Där sitter det ju en sån (rodnar och skäms). Har t.o.m. använt varningsblinkers utan att upptäcka den knappen. Gissar att knappen för att synka klimatzonernas temperatur gömmer sig mitt i synfältet den också, så jag ska inte fråga om den. Tack igen för snabbt svar! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.