|
Sida 49 av 49
|
|
|---|---|
| Lär ju inte få nån gratis lånebil direkt när de inte vet om det går på garantin. Bara felsökning imorgon... Tur jag har cykelavstånd. | |
|
Inget fel på bilen. Bara min exfru som "touchat ett staket" och utlöst en krocksensor. (Smällen tog som tur var på registreringsskylten så inga skador.) Nej det var nog första och sista gången hon fick låna den. Haha. |
|
| Skönt ändå, var det bara att nollställa krocksensorn? | |
| Ja precis. De nollställde den och så försvann felen. Kostade ett par tusen i felsökning och nollställning men det kunde ju ha varit mycket värre. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.