|
|
|
|---|---|
|
Plötsligt dog höger framljus på min e83 (2008) och jag tog för givet att det var själva xenonlampan, jag har bytt förr. Hade en beg fungerande så jag bytte, men det hjälpte inte. Testade att byta plats på höger och vänster och då fortsätter höger vara död. Finns det någon säkring som bara går på den ena? Vad kan annars vara fel? Hittade inget uppenbart glapp när jag ryckte i kablarna… | |
|
Drivdonet --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
Ok, vad är det, var sitter det och är det svårt/dyrt att byta/laga? |
|
|
Länk --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
Kan även vara fotrumsmodulen, FRM. --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
Hej, e83 har väl inte FRM, utan LM? Tror inte den låser utgångar på samma sätt som FRM. Mvh Ola Mina bilar: Länk Min webshop: Länk |
|
|
Ja, hade inte koll på det. Länk --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
Upptäckte nu att höger blinkerslampa fram lyser konstant! Hur kan detta hänga ihop??? |
|
|
Om inte parkeringslampan lyser tänds istället blinkerslampan! |
|
|
Är det xenonlampan/halvljuset du kallar parkeringslampa, eller är det ytterligare nån lampa som pajat? |
|
|
Länk nummer 12 på bilden |
|
|
Har nog ingen sån lampa… |
|
|
Nix, någon parkeringslampa som i länken finns inte på min. Kan det ändå vara styrboxen som gör även detta fel? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.