|
|
|
|---|---|
|
God morgon, En bil jag haft span på ett tag och undrat varför den inte blir såld: Länk Frågetecken som uppstår: Varför har bilen inte bytt ägare sen 2017? Hände något när den blev stulen? Det går att konstatera snabbt att bilen är Italienimport och ganska snålt utrustad, men det stora problemet ligger nog i nedan som är saxat från en tidigare KVD-annons, som endast mycket observanta köpare skulle hitta: "Nybilsgaranti Saknas Vagnskadegaranti Saknas Skick tekniskt Väsentliga anmärkningar Missljud koppling och urtrampnings lager. Bilen vobblar vid körning. beror troligtvis på bakaxeln. Ej testkörd ordentligt. Övriga anmärkningar I körd bak. Bakvagn krokig. Damask ligger mot stötdämpare. Läckage spolarvätska. Motor S Se anmärkning Växellåda S Se anmärkning Bromsar S Se anmärkning Servicehistorik Service utförd vid följande mil: 412, 2809, 5443, 8122, 10839, 11965 och 12305 mil. senast 2016-07-16 Instruktionsbok Ja Skick övrigt Väsentliga anmärkningar Stenskott vindruta i synfält. Övriga anmärkningar Normalt med repor, stenskott och inbuktningar." Bilen är krokig, eller har iallafall varit och det är inget jag som köpare skulle vilja komma på i efterhand. Trevlig dag | |
|
Andra som är intresserade av modellen har hitta det du beskriver. För mig räcker det att bilen varit stulen för att jag ska backa. Det andra är ju bara en bonus:) Det tråkiga är att förr eller senare kommer det en köpare som helt ovetandes köper och vips så har den stöttat grovt kriminella ligor, (som stjäl bildelar över hela Europa), utan att veta om det:( EB |
|
|
Med tanke på att den verkar ha haft LF som ägare, dvs förmodligen blivit inlöst efter stölden och sen såld via KVD. Och även hattats runt med diverse annonser och annat så är det förmodligen en rätt kall bil för många som gör lite efterforskningar innan dem köper en bil. Milen verkar inte heller stämma mellan service och besiktning, felskrivning eller nått annat till den orsaken vet jag inte. Men tyvärr finns det förmodligen alltid någon som vill köpa den. |
|
|
Att man ens kan med att sälja den med dom orden.. Bilfirman vet ju garanterat hela historien och det begärda priset är ju absurt för en krockad ,lågutrustad,import bil..Jo jag ser ju att den varit lagad..förmodligen på billigaste sätt och med tveksamma metoder i ett land med dålig ekonomi. Så nej här ringer typ alla kyrkklockor i världen iaf i mina öron. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.