|
|
|
|---|---|
|
Hej, Jag behöver köpa nya stötdämpare & fjädrar, både bak o fram och det är inga problem att köpa. Jag undrar dock vad mer behöver jag? Autodoc säljer även: "Fjäderbenslagring och fjäderbenslager" , "Fjäderbussning" etc... Vill gärna köpa allt jag behöver direkt så jag inte missar något. Så vad behöver jag ? | |
|
Vilken bil? Beror lite på skicket på delar. Länk I alla fall 1, 11, 12 Länk 3, 4, 5, 6, 7 Länk Gummilager --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
Hej, stort tack för hjälpen. Det är en 318i från 2006. |
|
|
Hej, Kanske en dum fråga men jag måste fråga... Ska lägga beställning nu på autodoc och det finns olika fjädrar / dämpare på vissa står det: "framaxel, för fordon utan M-teknik" Jag vet inte vilken jag ska köpa, mitt reg nr är: XCD 947. |
|
|
Är bilen utrustad med "M-sport"? Annars ska det vara utan M-teknik. Rekommenderar Trodo. Klickar man på oem-nr får man fram lämpliga delar (dock ej fjädrar). Länk Länk --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
...fast om du ska byta allt runtom kan du själv välja om du vill ändra till M-sportfjädring från standard och vice versa... Det som brukar skilja åt utöver själva fjädrar/dämpare är även krängningshämmarna men de är inte helt kritiska i detta. Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.