|
|
|
|---|---|
|
Jag skulle sätta på mina sommardäck på den BMW jag köpt, men när jag sätta på dom så lät de en massa och fick byta tillbaka till dom ”gamla” och såg då att fälgarna drar emot stötdämparen men de är bara fram de är problem, finns de något sätt man kan fixa de på? Få fälgar a att gå ut lite mer eller något? Uppskattar svar 👌🏻👍🏻 | |
|
Börja med att titta på fälgarnas insida och skriv upp fälgarnas mått. Jämför med original för att få differensen. Om inte fälgarna är för breda räcker det med att köpa Spacers så att ET-måttet stämmer på din bil. Länk |
|
| Tack som fan för den länken, de va exakt de jag letat efter men visste inte va de hette eller vart man kunde hitta de 👌🏻👍🏻 | |
| Hur kan man se vad de ska vara för gängor? | |
|
...MEN tänk på att du kan behöva längre skruvar när du monterar spacers! Bra spacers med navstyrning är inte gratis - fundera på om det blir billigare/bättre att sälja fälgarna du ha och köpa andra med rätt inpressningsmått. Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Pass på också då spacers utan navcentrering kan göra att det blir obalans. Jag hade helt klart sålt hjulen och köpt originalhjul i stället så slipper du problem. Hälsningar, Magnus |
|
|
Köpte spacers, funkar skit bra, kostade bara ca 1600 på spacers.se. Grym kundservice också, rekommenderar starkt, även jspecs.se hade bra kundservice dock inte dom jag behövde i lager. Helt klart mer värt än att sälja och köpa nya fälgar 👌🏻👍🏻 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.