AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
2.237

M539 Restorations i Skövde

Sh
371
Shifty
M340i -21 G21
120i M-Sport -19 F20
M539 Restorations på Youtube var i Skövde och fyndade en M5:a häromsistens tydligen. Ska bli intressant att följa den upprustningen, precis som alla andra.

Oavsett, vilken ambassadör för Sverige säljaren var! Snyggt jobbat om du nu läser på det här forumet.

“Folk uppfattar vallöften som löften. Det är ett problem för oss.”

Lennart Nilsson (s)
Jepp, blir lite extra kul att följa vad han hittar på denna bil.
M539 Restorations är nog den enda kanal där jag tittat på nära nog alla videos och dessutom hela videosarna.
Kul kille som blandar kunskap och humor på ett precis lagom sätt :)
Och jag håller med honom, det ska helst vara "slick tops"!
Buspelle
Trevligt inslag och lite intressanta kommentarer på detaljnivå. Eftersom jag själv hade en M5 -01 i samma färg under fem års tid så är det inte utan att man längtar tillbaka.
Al
1.392
Alpinabiturbo
i4 M50 -23
E38 740ia -97
E28 535i -87

Prata inte om det, jag bor bara ett par kilometer från samhället där bilen stod i 8 år utan att jag hade kännedom om det. När han provkör och ställer sig vid en lada är det mindre än en kilometer till mitt hus som han precis kört förbi... Det är lagom provocerande för hade jag vetat om att bilen stod där hade jag säkert försökt köpa den av honom för längesedan. Även om jag redan haft en M5 -01 i samma färg som jag sålde för några år sedan så kunde man övervägt att skaffa en igen. Man får se det positiva att man har kvar kapitalet o kan lägga det på någon annan kul BMW i stället :)

Sedan är det lite tråkigt att en av få E39 M5 facelift som finns kvar i Sverige lämnar landet också, men det är ändå roligt att det är just Sreten som köpte den så man får får följa när han piffar till den.

Man kan även konstatera att världen är bra liten, började kika på hans videos för bara ett par månader sedan och när jag hörde i ett senare klipp att han skulle till Sverige så tänkte jag att det var roligt. Sedan började jag följa honom på Instragram för ett par veckor sedan o så förra fredagen då såg man att han landade i Göteborg och sedan på väg till Skövde med tåget, under helgen kom det sedan ut en maskad bild på bilen när den stod vid ladan här, då började det bli lite väl nära haha.. o sedan när filmen kom o man såg på vilken gata det är ägaren bor på så är det 50 meter från grabbens förskola.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.