|
|
|
|---|---|
|
hur vet man om man ha adaptivt chassi eller inte? har en 118d xdrive 2017. ska sänka den men vet inte om köpa fjädrar för eller utan adaptivt chassi. mvh | |
|
Om du inte lyckas hitta utrustningslistan på nån VIN decoder sida så kör på en dålig väg först i Comfort och sen i Sport. Har du adaptivt chassie kommer du verkligen känna skillnad. Bläddra lite i menyn, man ska kunna ställa in om chassie ska ändras i Sport, antar att den inte finns om bilen inte har adaptivt chassie. |
|
| okay,tycker de känns skillnad när byter från comfort till sport plus. men vad heter den i utrustningslistan isåfall? men ska de bara göra chassit styvare om man har det? | |
|
Det är nog ett extremt ovanligt tillval till en 118dx... Men gå in och knappa in ditt chassinummer t ex här: Länk Om du har texten: S2VFA ADAPTIVES M FAHRWERK Adaptive M chassis Så har du adaptivt chassi, men jag skulle faktiskt bli förvånad om du har det... Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
| okay. de hittade jag inte så då har jag inte de. få ja leta lite sänkfjädrar som ör utan de. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.