|
|
|
|---|---|
|
Finns det någon rep handbok som täcker M3 E36? /Fredrik | |
| Ingen som vet något om någon verkstadshanbok till BMW E36, hittar bara till den amerikanska och det är ju inte ens i närheten av samma bil. | |
|
Här finns din verkstadshandbok! Länk #418 |
|
|
Länk Är inte S52US den amerikanska varianten?? Således fel bok? |
|
|
Den täcker ju 3.0 och 3.2 (OBD2), räckte inte det? Skulle han meka motor? |
|
|
Tror att jag sett någon i USA som säljer rephandböcker på CD-skiva, TIS tror jag det hette, ska tydligen vara samma som BMW använder på verkstäderna. Har nog varit uppe på det här forumet men är inte säker? ---------BMW ///M3---------- |
|
| Handböcker från USA kan ju vara lite problem efter som den M3 E36 som säljs USA inte är i närheten av att vara samma bil som den som säljs i Europa. | |
|
En dum fråga:vad gör man själv på en M3:a som man behöver en bok till??Motor,hjulupphägningen o.s.v skulle inte jag vilja hålla på med själv med hjälp av en bok... Mvh Ricke |
|
| Det går väll att skruva med det mesta om man tänker sig för... boken kan ju vara bra för att man ska få tag på alla moment och lite tips om hur man ska skruva.... | |
| En M3 är inte konstigare o skruva med än någon annan bil snarare lätt rejält o ingen tramsig överladdning vilket brukar göra att man får tänka en gång extra. | |
|
Vart kan man få tag i alla åtdragningsmoment? Har bara en tjock bunt me papper på tyska nu, fatar inte sp mycket. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.