|
|
|
|---|---|
|
Har sökt efter en del som jag behöver byta men inte kan hitta. Hittar in på RealOEM eller på google. Det sitter en skarv/plastvinkelsak med clipsgrej mellan den yttre spolarmotorn (kanske är på dom andra med) och slangen. vet inte hur jag lägger in bild här. Är på en e61 520D -06. Jag förstår heller inte hur den kan ha slitits sönder heller då den inte går emot nått som skaver. Men det är en annan historia. Nu vill jag bara få tag på delen. | |
|
Hej, Vid det här laget har du kanske löst problemet, men bilder måste du lägga upp på en sajt avsedd för just det, t ex forumbilder.se eller imgur.se (?) och sedan lägga en länk till dem här. /Lennart |
|
|
Nej jag har inte löst det. Se om jag löste det med bilder här då. Länk |
|
![]() 13.392 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
En sån där (inte till E61 men till min E87 men designen där nere är väldigt lik) tittade jag på när jag "renoverade" i det där området och passade på att byta en del saker som antingen läckte eller skulle göra det ändåså inom kort. Länk Länk Den är till för E87 och andra modeller. För E61 så undrar jag om det inte är så att de inte säljs löst utan endast tillsammans med slangen. Jämför med hur det är för E87 vs E61 E87 Länk E61 #1 Länk E61 #2 Länk E61 #3 Länk Du skulle faktiskt kunna beställa en sådan vinkel från E87 och har du tur så passar den även på din E61 (kostar bara runt 45 SEK så kan vara värt och chansa). För pumpen (#14 i E61 #1) är exakt samma som till E87, så eftersom delen passar till E87 pumpen så passar den till E61 pumpen (då det är samma pump). Sen är ju frågan om diametern på slangen är samma (det är 10 mm på E87) samt om inbuktningen i spolarvätsketänken är samma - men det ser väldigt likt ut. |
| Ja det är exakt så den ser ut förutom att clipset är blått där då. Tack så jättemycket | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.