AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
1.530

Idé för autopower

Iz
367
Izzy
MB C200 kombi-10
BMW Z4 23i -10
Facebook ( vilket jag är aktivt inom) håller på att ta över nu. Jag tror att för att Autopower skall må bra så måste vi kunna lägga in bilder och annonser ......annars gör man det bara på facebook

Izzy
Bra idé. Särskilt som det faktiskt finns ganska många, inklusive mig själv, som inte uppskattar Facebook och vad det åstadkommer.
Nu vill jag inte att debatten skall handla om Facebook, utan jag håller med Izzy. Skall det bli liv i detta tekniskt högt stående forum behöver man kunna lägga in bilder. För forumets framtid måste det bli så bra att man kanske t.o.m. på Facebook hänvisar hit.
Sp
3.093
Spajjjs
330e Touring -22 Mineral grey
AutoPower har sett likadant ut i alla år och tror inte det finns några planer för att ändra på det :)

Angående annonser så finns det ju en köp&sälj här på sajten oxå.

// Daniel
Jag är ny här på forum (blev just med BMW), och jag måste säga att jag är positivt överraskad över hur mycket aktivitet det är här.
Jag har också snabbt fått svar på mina frågor, så för min del behöver det inte bli "mera liv".
Tycker hela PowerBörsen översvämmas av drömmare. Fantasipriser är bara förnamnet. Är det någon som lyckats sälja sin bil där?

Är man seriös med att vilja sälja annonserar man naturligtvis på Blocket.

Facebook annonser är mest för billiga småsaker inget ställe man hittar seriösa bilspekulanter.
Iz
367
Izzy
MB C200 kombi-10
BMW Z4 23i -10
Jo,
Jag har fått jättemycket värdefull mekarhjälp i detta forum.....Finns även ett liknande fordon för dem som kör merca....

Izzy
Izzy har rätt, många bra tips. Själv fixade jag cabben på min Z3 i går kväll, där styrstiften mot framrutan kärvade vid stängning/öppning och lärde mig något nytt.
Vad jag menar med detta, är att har man något problem så är det bara att lägga ut frågan, och svaren kommer. Det finns inget problem som är för litet, ej heller för stort.
Visa användare
3.729
JohanE
E30 -87
E30 -89
Ford focus -19
Prins Valiant:
Så var det en gång i tiden. Nu är det sällan eller aldrig man får ett ordentligt svar. Kanske de gamla kunniga har lämnat skeppet?

///BMW - Was sonst!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.