|
|
|
|---|---|
|
Hej Sedan någon vecka har det inte gått att starta förvärmingen från telefonen. Jag har såklart provat att starta om telefonen men inte så mycket mer. Felet jag får i telefonen är: Följande begränsningar förbjuder körning av Remote Services: Av säkerhetsskäl är Remote Services inte tillgängliga när motorn är på. Remote Services kan endast köras med tillräcklig laddningsnivå. Remote Services "Lås upp" och "Lås" fungerar endast när alla dörrar är stängda. Jag har 100% laddning Motorn är inte på Låsa upp och låsa fungerar så nätet är ok och bilen tar emot signaler. Är det någon som vet om det finns något att göra förutom att lämna in bilen? | |
|
Provat att starta om systemet i bilen genom att hålla inne volymknappen i mer än 30 sekunder? Detta måste göras när bilen är igång. Har du den nya appen från BMW: "My BMW"? Edit: Väldigt tråkigt att se att de fortfarande har problem med ConnectedDrive /P-O |
|
|
Jag har inte provat att boota om I drive men det skall jag göra. Ja jag kör "My BMW" |
|
|
Just klimatisering har jag inte provat på ett tag, men upplåsning av bilen funkade inte för mig med My BMW förra helgen när jag sprang utan bilnyckel. Däremot funkade det fint med den gamla Connected-appen så tips är att även prova den. Förövrigt tröttsamt att det ska vara så svårt för BMW få ordning dessa tjänster. |
|
|
Att bota om I drive fungerade. Jag borde ha testat det direkt men nu vet jag till nästa gång. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.