|
|
|
|---|---|
|
Hej, Har en sådan fråga. Köpte en bmw 7-a men med skadad kofångare. Bilhandlaren sa att han skulle laga den kostnadsfritt för mig, men bilen måste stå kvar minst en vecka efter köpet/påskrivna avtalet för att kunna reparera stötfångaren. Kan han/bilhandlaren passa på och plocka bort de nyare reservdelarna från bilen och montera in de i sämre skick eller så. Jag menar allt möjligt: från inredning till motorrelaterade delar, avgas- och bromsrelaterade delar osv? För att kanske installera dem på sin bil eller på sin väns bil eller på sin släktings bil. Eller sätta dem på en annan likadan bil för att sälja den dyrare, medan jag redan betalat för den fina bilen. Är sånt möjligt? | |
|
Allt är möjligt men det låter osannolikt... Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
| Inte värt tiden det skulle ta att hålla på så | |
|
Har du någon anledning till denna, lite - ska vi säga udda - misstanke? Om så kanske din magkänsla är rätt. Annars skulle man behöva vara nervös att halva bilen är utbytt varje gång man lämnar in den på service... |
|
|
betala handpenning och kolla igenom bilen när du hämtar den efter veckan? |
|
| mhhlin: Allt är möjligt men som någon annan säger så är inte besväret värt de eventuella vinster/förlust det skulle kunna medföra, så det faller näst intill på sin egen orimlighet. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.