|
|
|
|---|---|
-RW- |
Har fått tag på en fräsch armstöd till E36, hur ska jag gå tillväga, nån som har installerat armstöd på sin bil? Länk |
| Japp det går, finns på bla www.nfs.nu | |
|
Palle vet jag som har installerat armstöd i sin e36a. ---------------------------- Finns på icq: 60288954 "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
-RW- |
det verkar som att jag måste göra ingrepp innanför säten:( ------------------------------ Länk |
| Doggeli har det på sin Z3 M Coupe. Bilderna finns i Galleriet. | |
-RW- |
nu såg jag, men är det samma konstruktion på en Zeta som en E36? Gött att man inte behöver borra i säten. På 5 serien sitter de i säten som man kan vinkla upp o ned. bild på Douglas Z3 Coupé Länk ------------------------------ Länk |
|
RW. Kan tyvärr inte hjälpa dig eftersom jag inte monterade armstödet själv, hur som helst lycka till! Länk |
|
|
Palle snygg bil!!!!!!! |
|
|
Kingen. Tack! Är mycket nöjd! Länk |
|
-RW- |
palle// Tack för bilden. By the way, Nice Car:) |
|
Jag har installerat det i min bil och det var hur smidigt som helst! Hål för bultarna finner du färdiga med gängor under mattan så det är bara att demontera både konsol runt växelspaksknopp, och att göra hål i mattan så att foten till armstödet ligger emot metallen. |
|
| Palle, är dina fälgar efter-chromade eller kom dem så i orginal? | |
|
Z3c 4 ever. Dom säljs så i originalutförande. Länk |
|
|
RW. :) Har du fått dit armstödet? Länk |
|
-RW- |
not yet, ska greja den på söndag har jag tänkt mig:( MVH Running Wild ---------------------------- Länk |
|
Alltså, nu e jag inte riktigt med.. Ska man behöva skruva i golvet?? Jag beställde ett armstöd inklusive golvkonsol i måndags. Till mig sas det att armstödet endast satt fast i golvkonsolen. Alltså bara bort med den gamla och i med den nya. Rätta mig om jag har fel :) Installation sker på fredag. Mvh //per Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.