|
|
|
|---|---|
|
Hysat välutrustad, importerad, ej skinn, 9000mil! Killen vill ha 195000:-! Är det ett bra pris | |
|
Här är utrustningen Alufälgar 215/235 samt vinterhjul Sänkt fjädring Sportstolar Klima, farthållare Antisladd, antispinn cd, radio, multifunktionsratt tonade rutor, larm |
|
| Tycker att det låter rätt mycket. När är den uttagen? Jag betalade 200' för en svensksåld 320dT 00/06 i oktober 2001 med 5500 mil och liknande utrustning men utan vinterdäck. Mer än 170-180 borde du inte behöva betala tycker jag. | |
|
Jag hade fel angående import, den är svensksåld, nuvarande ägare är nr.2! Ändrar detta värdet? Servad vid 8000 mil! |
|
|
Håller med, låter lite högt. Betalade mindre hos aukt BMW säljare dec. 01 för en svensksåld 00/03 med samma mil, EP garanti och samma utrustning (i princip komfortpaketet + sportstolar, tonade rutor, metallic och nya v-däck) Tycker 170 är max slutpris och då ska den vara i bra skick. För 190 kan du få köpa min med nu dryga 12' pendlarmil inkl. drag samt m+k värmare och fortfarande garanti kvar, trots att den inte är till salu... /T |
|
|
Jaja, vi säger väl 170-180 nånstans dårå om den är svensksåld, iom bättre chanser till goodwill och lägre försäkring. Dumt att snacka ner värdet på sin egen bil... Touring känns rätt i alla fall! Min går 2000-2100 mil mellan servicarna, då är det 90% motorväg i 115km/h. /T |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.