|
|
|
|---|---|
| Hej! Jag undrar om det är någon som testat stötdämparna från MONROE??? Jag tror dem finns på Mekonomen??? Dem kostar 1000 kr/styck fram till min 525i -90. BMW original kostar 1550 kr/styck. Ska man slå till på MONROE lr??? | |
|
Det tycker jag köpte själv monroe till 525:a jag hade förut . Fungerar minst lika bra , så länge du inte sänkt bilen . MVH TONY ///M3 |
|
|
Jag kör Monroe Gas-matic, dessa funkar tillsammans med en sänkningssats. Däremot funkar inte Monroe Sensatrac om du tänkt köra med sänksats. Funkar fint. |
|
|
Länk Mvh Björn |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Monroe är ju ett gammalt kvalitetsmärke när det gäller stötdämperi.Sista jag köpte var Sensetrac till Volvo 740 fram.Helt Ok på den bilen, riktigt trevliga dämpare faktisk, men hurvida det passar att ha på en BMW det kan jag inte svara på.Den modellen blir kanske lite för tunn när det gäller.Men en mycket bra kombinationsdämpare med inbyggd progressivitet. MVH Hasso Länk |
Deliq |
> per_j82 Hade Monroe-gas till min förra 528. Fungerade hur bra som helst, skulle inte tveka alls i ditt fall. M V H // Deliq ______________________________ Nu med bilder: Länk Länk *** Var glad så länge du lever - sen är det försent *** |
|
Jag har kört med Monroe Sensatrac på flera bilar och är helnöjd, de är definitivt bland de bästa. Patric |
|
|
Monroe gasmatic funkar utmärkt till min.. Johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.