|
|
|
|---|---|
|
Hej, Den här grejen kände jag inte till, förrän jag snubblade över den häromdan. Finns det någon här med egen erfarenhet av den? Eftersom det bara handlar om ett enkelt och reversibelt byte, känns den lite lockande, när nu det allmänna stödet för bilens teknik ( bl a navigation och GSM-telefon) så sakta börjar fasas ut. Länk /Lennart | |
|
Kul att någon byggt en sådan! Jag har tänkt i liknande banor men det har stannat vid tankar. // Magnus |
|
|
Jag använder ncxus mp3-spelare som ersätter cd-växlaren. Den har även bluetooth och aux, men har inte använt det mer än att jag testade att den funkade en gång. Länk Var tvungen att uppgradera radion i E38:an från -94 (från E38 -99) för att den skulle funka (utan nav). Gamla radios hade inte cd-styrningen via i-bus och då funkade det inte. Plug & play i e39 från -98 med nav. |
|
| Nu har jag faktiskt köpt Nexus v3 Pro och installerat i min E38 -00. Det gick smärtfritt, det svåraste var att få plats med adapter kabeln bakom stereon, inte mycket plats att gömma den på.. i övrigt verkar det funka fint och framförallt så förbannat smidigt att äntligen ha en blåtandslösning. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.