|
|
|
|---|---|
|
Halloj! Har fått problem med dragkroken på min e61. Den stod stilla ett bra tag under vintern och glömde fälla in kroken och nu vill den inte fälla in sig. Knappen blinkar rött och den klickar till sen måste man hålla in knappen för att "låsa den" igen och få knappen att sluta blinka. Vart kan man börja kolla på detta? Kan det vara elfels relaterat, skuffkablage? Rost? Alla tips mottages gärna. Vill även nämna att mitt tanklock fått fnatt, det är alltid öppet, håller man in locket och låser så stängs de men låser man upp så flyger locket upp igen. Görs dock med nyckeln då jag vet att kablarna är dåliga och vet att inte fjärr funkar. Kan allt detta hänga ihop med skuff kablarna eller vilka alternativ finns det? Mvh Emil :) | |
|
Sök lite, eller scrolla en bit ner. Det finns en gigantisk tråd om dessa fantastiska dragkrokar. // Magnus |
|
| När jag hade det problemet på min tidigare E61 LCI så var det nån mjukvarugrej. BMW ”re-settade” kroken och så funkade den. | |
| Okej får höra av mig till bmw verkstan och se vad dom tar för att koda om eller iallafall kolla på problemet då :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.