|
|
|
|---|---|
|
Tja. Har sett en grym M3:a nere i Skåne. Regnr. OJK008. Vad går en sådan lös på tro, om den dyker upp på Blocket en vacker dag? :) | |
| Kanske missförstår jag dig, men annars bör du ju kunna själv kunna ta reda på det genom att söka på motsvarande bilar på nämnda Blocket? | |
|
Nu var ju tanken att någon med bättre kännedom än jag själv skulle kunna bidra med relevant info. Ditt svar var tyvärr inte till någon hjälp men tackar ändå för att du tog dig tid. |
|
| Du åker förbi random bil som inte är till salu och tänker att det regnumret ska du lägga ut på internet? :-S | |
|
Såg "random bil", d.v.s. en BMW som jag tyckte var jävligt fräck och undrade därför vad en sådan kan tänkas kosta. Hade jag hittat en likvärdig på blocket så skulle jag inte ställt frågan här. Är regnr. en känslig uppgift att lägga ut på ett forum? (Bilen ägs dessutom av ett aktiebolag.) Jag tackar för att du tog dig tid även om ditt inlägg inte tillförde något för mig. |
|
|
Hur tänker du dig att någon skall veta vad som är "jävligt fräck" med just den bilen du såg om du inte bemödar dig med att nämna på vilket sätt den skiljer sig från en "vanlig" M3:a? Är du intresserad av att få ett svar bör du nog se över din frågeställning och förtydliga vad du är ute efter, annars blir det svårt att hjälpa dig. |
|
| 559 000kr, går säkerligen att pruta lite på det. | |
| Länk | |
|
Tackar! Den verkar ju nästan vara identisk med en jag trots allt hittade på blocket... ;) Länk |
|
| Jag tackar dig för din tråd och att du tog dig tid även om dina inlägg inte tillförde något för mig. | |
| Touche! ;) | |
| Såg en störtskön bil idag, blå, coupe (el var det 4 dörrar?), gissar att det var en BMW men inte helt säker. Vad kan en sådan kosta?? | |
| Du också, vilket regnr ;) | |
|
Började på DW, resten kanske man kan gissa? Vad är en sån värd? o_O |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.