|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Hoppas innerligt att du mår bättre i verkligheten än du framstår här på forumet Lasse | |
Lasse Karlsson |
Tack detsamma, Löwet! |
|
Ursäkta om jag kapar tråden men; Hur skulle du Lasse resonera om valet mellan 650i och M6? Jag tycker motorljudet är mysigaste på 650in men har inte åkt/kört någon av bilarna? Priser är svårt att säga men hur tänker du/ni om motorn? Verkar som de rasar i parti och minut, "Tu" modellerna är kanske bättre men rasar dem med, eller är det en överdrift? |
|
|
Förtydligande till Pula: Du har säkert rätt ang 4 dörrars. Jag kunde varit tydligare. Jag tror på 2 dörrars / cab 6 serie av Fxx gen som entusiastbil i framtiden. Bettar att den kommer gå samma väg som gamla e28? 6 serie. Mirvi G: Ja, har läst mycket om dessa v8or. Vad de går att läsa sig till så är n63 bedrövliga. Uppgraderad vid faceliften och blivit något bättre. |
|
Lasse Karlsson |
Mirvi G Har ingen erfarenhet av 650, har bara ägt en M6 i 6-serien. Dock blir jag förvånad, då du skriver "rasade" motorer till "höger o vänster"! Har haft fem M5/M6, 2st M5 E39, 1 st M5 F10, 1st M6 F12, o idag har jag en X5M. Alla dessa med V8:or, med o utan turbo. Av dessa 5, har jag inte haft ett enda motorproblem, på nån av dem!, utan det har känts som att de är otroligt bra o driftsäkra motorer! Man fick dock tidigt lära sig att sköta service, o "varmköra" motorerna ordentligt innan man gick på "hård" belastning! Har dock hört att några haft krångel, med "rassel" o Vanosproblem, men då har jag förstått, att det varit på bilar, där man inte skött, det jag först nämnde! modolasse |
|
Länk EB |
|
Lasse Karlsson |
Mirvi G! Kolla in länken ovan , som Pula lade in! Det är min gamla, som jag sålde förra sommaren! Ska du köpa M6, så kan jag varmt rekommendera den!! Garanterat i "nyskick"!! o precis som det står i annonsen, verkligen allt i utrustning som man vill ha på en sån här bil!! Nypris över 1.8 miljoner! Gillar du kombon(som jag verkligen gjorde!) o vill bli med M6, så är det bara att slå till! Den stod ute hos 7H, för detta pris, ca 3 månader, före o efter jul, utan att säljas. Så om du vill, kan du säkert få den för 650.000, vid snabb affär! Vill du ha mer info om bilen så återkom!! modolasse |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.