|
|
|
|---|---|
|
Halloj. Har precis blivit ägare till min första BMW. De blev en e91. 2010 Jag har en liten fråga angående fläktutblåsen i kupen. Det visade sig att de plastplupparna som man tar i när man ska juster åt vilket håll de ska blåsa, var helt trasiga.. alla 4.. Hittade nya på skroten, monterade dessa å de funkar som de ska. Men så helt plötsligt slog de mig att de inte var samma modell så att säga. Då menar jag den som sitter i mitten av bilen. Den som satt i min bil och var trasig är av denna modell Länk den jag köpte saknar ratten där man kan vrida mot blått eller rött värme å kyla funkar, så jag är lite osäker på rattens funktion då jag inte haft någon BMW förut.. å även ifall jag ska bemöda mig med att plocka loss delen från min trasig å sätta sit, för de verkar som att den är löstagbar. Det är inte så att de saknas en ratt och är ett hål där.. utan på den jag köpte är de helt slätt med svart plast då så att säga.. lyckas inte hitta nån utan Ratt nu.. men de gjorde jag tydligen när jag köpte en .. suck =) Tala gärna om vad ratten tillför å ifall jag borde byta till min gamla kontakt med ratt Med vänlig hälsning, Mikael | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.