|
|
|
|---|---|
|
Hej forumet!1 Vilken mjukvara/app är bäst på att logga livedata från våra bilar? Är det Bimmerlink som gäller ? Vill logga oljetemp,vattentemp,misständningar,laddning mm i realtid på min mobil/padda i bilen. Försöker lista ut vad som är bäst och mest prisvärt. Vissa appar kostar ju upp till 1000:- nästan och det vill man ju inte bara kasta iväg. Kan man prova Bimmerlink gratis nuförtiden? Bioen som skall loggas är en 320I E91 2006/2007 | |
|
Jag har precis börjat använda Bimmerlink och det finns otroligt med livedata man kan ta upp i dashboarden och logga. I mitt fall med min e61 så ville jag veta vilka cylindrar den misstände på och sen vill man ju ha tempmätare uppe. Så här såg det ut, du ser screenshotet under: Länk Man kan prova Bimmerlink men den är säkert begränsad i "Lite" versionen. Mvh Ola Mina bilar: Länk Min webshop: Länk |
|
|
Hej Ola Ja bimmerlink verkar ha det som jag vill se.. Har dock inte hittat någon provapå version på appstore till Iphone tyvärr.. |
|
|
Ok, jag har ju android och där tar man ner den och sen betalar man i appen har jag för mig. Dra ett mail till support@bimmercodeapp.com och kolla med dem. Mvh Ola Mina bilar: Länk Min webshop: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.